Geen objecten gevonden

Klachten

We willen dat mensen zich thuis voelen bij ons. Daar doen we alles aan. Maar ook wij zijn mensen dus kan er soms iets fout gaan. Laat het ons weten als u het ergens niet mee eens bent. U kunt dan een klacht in dienen.

  • 1

    Wat is een klacht?

    Een klacht is een schriftelijke melding van uw ontevredenheid over de dienstverlening van Elkien of over haar medewerkers. Of medewerkers van andere bedrijven die in opdracht van Elkien werkzaamheden voor klanten van Elkien verrichten.

    Is er iets kapot in uw woning, dan is dat géén klacht. Hiervoor dient u een reparatieverzoek in. U maakt dan een afspraak wanneer wij bij u langs kunnen komen voor de reparatie. Klik hier voor uitleg over het reparatieverzoek.

     

  • 2

    Neem contact op met Elkien

    De eerste stap is om het probleem op te lossen met de medewerker van Elkien. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of bel ons op telefoonnummer (0513) 635 735. Bespreek samen met de medewerker van Elkien uw klacht. 

  • 3

    Dien de klacht in

    Het kan ook zo zijn dat u er niet uitkomt met de medewerker van Elkien. Dan is de volgende stap om een klacht in te dienen.

    Dat doet u eenvoudig via de onderstaande knop.

  • 4

    Schakel de Provinciale Klachtencommissie in

    Mocht het zo zijn dat u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht door Elkien, dan kunt u terecht bij de Provinciale Klachtencommissie. Neem wel eerst stap 1 tot en met 3 vóórdat u bij de Provinciale Klachtencommissie aanklopt. Slaat u deze stappen over, dan stuurt de Provinciale Klachtencommissie u terug naar ons om de stappen alsnog te doorlopen.

    Heeft u alle stappen doorlopen, maar zijn we het nog steeds oneens?

    Dan kunt de gang nemen naar de Provinciale Klachtencommissie. Lees daarover meer bij onderstaande knop.

     

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden