Je bent niet tevreden over hoe je door ons bent geholpen

Wij bespreken graag met je hoe wij dit samen met jou kunnen oplossen. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op. En bespreek je klacht.

Kom je er in dat gesprek niet uit?

Dien dan een klacht in via ons klachtenformulier. Omschrijf jouw klacht zo goed mogelijk. Voeg documenten en foto's toe als je die hebt.

Na het versturen van jouw klacht

Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons. Een inhoudelijke reactie ontvang je binnen 10 dagen. Het kan zijn dat het langer duurt om jouw klacht goed af te handelen. Dat laten wij je dan ook weten.

Naar het klachtenformulier
Wanneer je er met ons niet uitkomt

Komen we er samen niet uit?

Besprak je de klacht met de medewerker en de leidinggevende?

Is jouw klacht daarna ook bekeken door het bestuur? En ben je het nog niet eens met de oplossing? 

Pas dan kun je de Provinciale Klachtencommissie inschakelen. Of de Huurcommissie.

Meer informatie over de Provinciale Klachtencommissie
Naar de informatie van de Provinciale Klachtencommissie
Meer informatie over de Huurcommissie

Met deze klachten kun je bij de Huurcommissie terecht:

  • Wij houden ons niet aan de afspraken
  • Je voelt je bedreigd of beledigd door ons
  • Wij reageren niet op klachten. We lossen ze niet op. Of we sturen je steeds naar een andere collega
  • Wij doen te weining tegen overlast van de buren. De buren moeten dan wel bij ons huren.

Voor deze klachten kun je NIET naar de Huurcommissie:

  • Wel of niet toewijzen van een woning
  • Betalingsachterstanden
  • Het afsluiten van gas, electriciteit of water
  • Het beeindigen van het huurcontract
Naar de informatie over de Huurcommissie