Sleutels en sloten

Er zijn verschillende situaties te bedenken waarom u een nieuw slot of extra sleutel nodig heeft. 

  • 1

    U krijgt de voordeur niet open omdat uw sleutel nog op tafel ligt.

    U kunt ons bellen, wij helpen u dan om weer binnen te komen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. U betaalt dan voor materiaal en voorrijkosten. 

    Voordat wij uw deur voor u openen, willen wij wel eerst een legitimatiebewijs zien. Dit om misbruik te voorkomen.

  • 2

    Mijn slot werkt niet goed, nu kom ik niet binnen.

    U kunt ons bellen, wij helpen u dan om weer binnen te komen. In sommige gevallen zijn hier kosten aan verbonden, dit bespreken wij vooraf met u.

    Voordat wij uw deur voor u openen, willen wij wel eerst een legitimatiebewijs zien.

  • 3

    Ik wil een extra sleutel. Bijvoorbeeld zodat mijn buurvrouw in de vakantie de post en planten kan doen.

    Huissleutels van bijvoorbeeld een voordeur, achterdeur of berging, laat u in de meeste gevallen zelf bijmaken. Dit kan bij de slotenmaker of een sleutelspecialist.

    In sommige gevallen kunt u uw huissleutel niet zelf bij laten maken Vraag de extra sleutel dan bij ons aan. In de folder staat een overzicht van deze sleutels . Dit is ingedeeld op woonplaats. Klik hier voor de folder.

    Staat uw sleutel er niet tussen? Dan kunt u zelf de sleutel bij een slotenmaker bij laten maken.

  • 4

    Ik wil al mijn sloten vervangen omdat er bij mij is ingebroken.

    Een inbraak in uw woning is heel vervelend. Wij vinden dat u in dit geval niet hoeft te betalen voor het vervangen van de sloten.

    U kunt ons bellen om dit zo snel mogelijk te regelen op 0513 635 735.

    We vragen u dan om het procesverbaal. Dit kunt u mailen naar klantenservice@elkien.nl

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden