Geen objecten gevonden

Sleutels en sloten

Er zijn verschillende situaties te bedenken waarom u een nieuw slot of extra sleutel nodig heeft. 

  • 1

    U krijgt de voordeur niet open omdat uw sleutel nog op tafel ligt.

    U kunt ons bellen, wij helpen u dan om weer binnen te komen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. U betaalt dan voor materiaal en voorrijkosten. 

    Voordat wij uw deur voor u openen, willen wij wel eerst een legitimatiebewijs zien. Dit om misbruik te voorkomen.

  • 2

    Mijn slot werkt niet goed, nu kom ik niet binnen.

    U kunt ons bellen, wij helpen u dan om weer binnen te komen. In sommige gevallen zijn hier kosten aan verbonden, dit bespreken wij vooraf met u.

    Voordat wij uw deur voor u openen, willen wij wel eerst een legitimatiebewijs zien.

  • 3

    Ik wil een extra sleutel. Bijvoorbeeld zodat mijn buurvrouw in de vakantie de post en planten kan doen.

    Huissleutels van bijvoorbeeld een voordeur, achterdeur of berging, laat u in de meeste gevallen zelf bijmaken. Dit kan bij de slotenmaker of een sleutelspecialist.

    In sommige gevallen kunt u uw huissleutel niet zelf bij laten maken Vraag de extra sleutel dan bij ons aan. In de folder staat een overzicht van deze sleutels. Klik hier voor de folder.

    Staat uw sleutel er niet tussen? Dan kunt u zelf de sleutel bij een slotenmaker bij laten maken.

  • 4

    Ik wil al mijn sloten vervangen omdat er bij mij is ingebroken.

    Een inbraak in uw woning is heel vervelend. Wij vinden dat u in dit geval niet hoeft te betalen voor het vervangen van de sloten.

    U kunt ons bellen om dit zo snel mogelijk te regelen op 0513 635 735.

    We vragen u dan om het procesverbaal. Dit kunt u mailen naar klantenservice@elkien.nl

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden