Sleutels en sloten

Er zijn verschillende redenen waarom je een nieuw slot of extra sleutel nodig hebt. Lees hier hoe je dat regelt.

1/4
Ik vergat mijn sleutel. Daarom kom ik nu niet binnen

Bel ons! Wij helpen je dan om weer binnen te komen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Je betaalt dan voor materiaal en voorrijkosten.

Voordat wij je deur voor je openen, vragen we om legitimatie. Dit om misbruik te voorkomen.

2/4
Mijn sleutel is gebroken. Of mijn slot is stuk. Nu kom ik niet binnen.

Een afgebroken sleutel is heel vervelend en kan gebeuren. Daarom hoef je in deze situatie niet te betalen. Bel ons en wij helpen je dan om weer binnen te komen. 

Voordat wij je deur voor je openen, vragen we om legitimatie. Dit om misbruik te voorkomen.

3/4
Ik wil een extra huissleutel. Bijvoorbeeld voor de huisoppas

Sleutels van bijvoorbeeld een voordeur, achterdeur of berging, maak je meestal zelf bij. Dit kan bij de slotenmaker of een sleutelspecialist. In sommige gevallen lukt dit niet. Vraag de extra sleutel dan bij ons aan. In de folder staat een overzicht van deze sleutels.

Klik hier voor de folder.

Klik hier voor het aanvraagformulier

4/4
Er is bij mij ingebroken. Nu wil ik alle sloten vervangen

Een inbraak in je woning is heel vervelend. Daarom hoef je in deze situatie niet te betalen.

Je kunt ons bellen om dit zo snel mogelijk te regelen. Bel met 0513 635 735

We vragen je dan om het proces-verbaal. Dit kun je mailen naar [email protected]

Is er sprake van een andere situatie?

Neem dan contact met ons op.