Goed verhuurderschap

We willen dat jij je bij ons thuis voelt. En dat je tevreden bent over wat we doen. Toch kan het gebeuren dat dit niet zo is. Of dat je een klacht hebt. 

Heb je een klacht?

Lees hier waar je terecht kunt.

Een reparatie

Is er iets stuk in je woning? Maak dan hier een afspraak om het te laten repareren.

Een klacht over onze hulp

Of verschillen we van mening over een belangrijk onderwerp? De eerste stap is dit bij ons te melden.

Een klacht over ongewenst gedrag van ons als verhuurder

Dan kun je ook terecht bij het meldpunt van jouw gemeente. Klik hier voor een overzicht van de gemeenten. En hoe je contact met ze opneemt.

Gaat jouw klacht niet over onze hulp of de huurprijs?

Gaat jouw klacht over de huurprijs?

Wil je meer weten over verschillende huurovereenkomsten?

Er bestaan verschillende soorten overeenkomsten voor de verhuur van een woonruimte.
Het soort overeenkomst is belangrijk voor hoe lang je de woning kunt huren. Meer hierover lees je op: de pagina van de Rijksoverheid